Wysyłka

Formy dostawy i koszty udostępnione przez sklep internetowy DentystaPoleca.pl

  • odbiór w Punkcie Pocztex PUNKT oraz Pocztex AUTOMAT - przedpłata
  • odbiór w Punkcie Paczkomaty In Post - przedpłata, płatność przy odbiorze
  • odbiór w Punkcie Paczkomaty In Post Paczka w Weekend - przedpłata, płatność przy odbiorze
  • odbiór w Punkcie Orlen Paczka- przedpłata, wartość zamówienia do 300 zł
  • odbiór w Punkcie Osobisty: Sklep Stacjonarny, Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42 - przedpłata , płatnośc przy odbiorze
  • dostawa na adres Kurier In Post standard - przedpłata, płatność przy odbiorze
  • dostawa na adres Kurier In Post do godz. 17.00 - przedpłata
  • dostawa na adres Kurier DPD standard- przedpłata
  • dostawa na adres Pocztex KURIER- przedpłata, płatność przy odbiorze
  • Dostawy kurierskie są dostawami standardowymi.Oznacza, to iż Kupujący wybierając opcję dostawy kurierskiej zobowiązuje się przebywać pod wskazanym adresem w godzinach pracy Dostawcy.

    Kurierzy podejmują dwie próby doręczenia, po czym przesyłka wraca do Nadawcy.

    Usługa doręczenia do Paczkomatu InPost zgodnie z regulaminem InPost dopuszcza z przyczyn wyjątkowych czasowego wyłaczenie Paczkomatu Odbiorczego z powodu przepełnienie urządzenia, przeszukania urządzenia czy jego awarii, przekierowanie zamówienia do najbliższego innego Paczkomatu Odbiorczego lub POP.

    Wybierając formę dostawy Kupujący akceptuje regulamin wybranego Dostawcy. Regulaminy są dostępne na stronach Dostawców: Orlen Paczka, InPost, Poczta Polska, DPD

    Cennik usług dostawy udostępnionych na stronie sklepu internetowego DentystaPoleca.pl

    • Pocztex PUNT oraz Pocztex AUTOMAT przedpłata - 11,90 PLN
    • Orlen Paczka przedpłata - 8,99 PLN
    • Paczkomat In Post przedpłata - 13.90 PLN
    • Paczkomat In Post płatność przy odbiorze - 17.00 PLN
    • Paczkomaty In Post Paczka w Weekend przedpłata - 13,90 PLN + 4,99 PLN
    • Paczkomaty In Post Paczka w Weekend płatność przy odbiorze - 17.00 PLN + 4,99 PLN
    • Kurier In Post standard przedpłata - 15.00 PLN
    • Kurier In Post doręczenie do godziny 17.00 przedpłata - 17,50 PLN
    • Kurier In Post standard płatność przy odbiorze - 16,90 PLN
    • Kurier DPD standard przedpłata - 18.00 PLN
    • Kurier Pocztex- przedpłata -16.00 PLN, płatność przy odbiorze 18.00 PLN
    • Odbiór osobisty przedpłata, płatność przy odbiorze - 0 PLN

    Usługa Paczka w Weekend InPost - dostępna jest od czwartku od godziny 12.01 do piątku dnia następnego, do godziny 12.00

    Nie każdy produkt będący w ofercie sklepu można zamówić z opcją wysyłki z dostawą do Punktu metodą dostawy Paczka w Ruchu.

    W przypadku odbiorów osobistych sklep może pobrać opłatę w przypadku zapakowania zamówienia w reklamówkę foliową w wysokości 0,25 PLN. Rekomendujemy odbiór z własnym opkowaniem wielorazowego użytku.

    Odbiór osobisty zamówień sklepu internetowego DentystaPoleca.pl

    • zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy, przez 5 kolejnych dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

    Sklep DentystaPoleca.pl

    02-807 Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42

    UWAGI! Wejście do sklepu od ulicy Albatrosów (na wysokości Albatrosów 3). Lokal użytkowy w budynku mieszkalnym.

    Godziny pracy:

    poniedziałek-czwartek 11.00-17.30

    piątek 11.00-15.00

    sobota 12.00-15.00

    Formy odpłatności udostępnione w miejscu odbioru: gotówka, karty płatnicze

    Darmowa wysyłka udostępniona w sklepie internetowym DentystaPoleca.pl

    • dostępna dla zamówień o wartości co najmniej 400 PLN w formie płatności: przedpłata. Darmowa dostawa nie dotyczy transportu: In Post KURIER do godziny 17.00 oraz usług DPD KURIER
    • dostępna dla zamówień o wartości co najmniej 700 PLN w formie płatności: płatność przy odbiorze - Darmowa dostawa nie dotyczy transportu: In Post KURIER do godziny 17.00 oraz usług DPD KURIER
    • niektóre produkty mogą być objęte darmową dostawą bez względu na wartośc zamówienia

      Jak prawidłowo podjąć przesyłkę kurierską lub odebrać zamówienie z Paczkomatu In Post?

      Dostawy kurier DPD:

      Dostawy za pośrednictwem usługi kurierskiej DPD realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h. Kurier dopuszcza w sytuacji szczególnej dostawę w ciągu 48 h.

      Dzięki usłudze Predict Odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do Odbiorców są wysyłane za pośrednictwem e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Więcej o usłudze Predict znajdą Państwo klikając w link: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Predict

      Kurierzy DPD podejmują dwie próby doręczenia przesyłki. Doręczenia przesyłek STANDARD odbywają się w godzinach 8.00-17.00.

      Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

      Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.

      Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika DPD.

      Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.

      Przesyłki pobraniowe opłacane są gotówką u kuriera.

      Kontakt z Działem Obsługi Klienta DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia pracuje w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

      Dostawy Paczkomatami InPost:

      Paczkomaty® InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.98% przesyłek dociera do Paczkomatu już następnego dnia po jej nadaniu.

      Instrukcję odbioru przesyłki z Paczkomatu znajdą Państwo pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

      Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

      W przypadku problemów w momncie odbioru przesyłki: uszkodzone opakowanie - na ekranie urzadzenia odbiorczego należy wybrać opcję zgłoszenia uwag do paczki oraz włozyć zamówienie ponownie do skrytki. Następnie skontaktować się ze sklepem.

      W przypadku, gdyby po otwarciu Państwa skrytka okazała się pusta, nalezy wybrać na ekranie urządzenia odbiorczego opcję zgłoszenia uwag do paczki oarz skontaktować się jeszcze przy urządzeniu z infolinią InPost. Numery kontaktowe znajdują się na każdym Paczkomacie.

      Z chwilą gdy odbiorą Państwo zamówienie prosimy o jej niezwłoczne sprawdzenie. Jeżeli opakowanie będzie nosiło ślady uszkodzenia, reklamację należy złożyć już przy urządzeniu. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie Paczkomatu. Korzystając z odpowiedniej opcji należy umieścić ponownie paczkę w urządzeniu pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny jest wysyłany na podany przez siebie adres mailowy, należy go wypełnić i zatwierdzić odsyłając tą samą drogą.

      W przypadku stwierdzenia uszkodzeń już w domu, w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń należy udać się do najbliższego oddziału InPost, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki z Paczkomatu.

      Infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000, infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100. Kontakt w godzinach: 7.00-21.00

      Kurier IN Post:

      InPost Kurier Standard
      to usługa kurierska dedykowana przesyłkom krajowym i międzynarodowym. Gwarantowany termin doręczenia paczek w serwisie krajowym wynosi D+3

      InPost Kurier doręczenie do 17:00
      Gwarancja doręczania do firm lub osób prywatnych, którzy potwierdzili gotowość odbioru przesyłki w standardowych godzinach pracy. Usługa obejmuje doręczenia z gwarantowanym terminem dostarczenie przesyłki do godziny 17:00 następnego dnia roboczego we wszystkich miejscowościach w Polsce

      Poczta Polska

      Akty prawne ( regulaminy świadczenia usług) są dostępne pod adresem:https://www.poczta-polska.pl/akty-prawne/ .

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 12 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-01-22
Polecam
2023-01-03
Wszystko sprawnie, polecam
pixel