Wysyłka

Formy dostawy i koszty udostępnione przez sklep internetowy DentystaPoleca.pl

  • odbiór w Punkcie Paczkomaty In Post - przedpłata, płatność przy odbiorze
  • odbiór w Punkcie Paczkomaty In Post Paczka w Weekend - przedpłata, płatność przy odbiorze
  • odbiór w Punkcie Paczka w Ruchu - przedpłata
  • odbiór w Punkcie Osobisty: Sklep Stacjonarny, Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42 - przedpłata , płatnośc przy odbiorze
  • dostawa na adres Kurier In Post standard - przedpłata, płatność przy odbiorze
  • dostawa na adres Kurier In Post Next Day do godz. 17.00 - przedpłata
  • dostawa na adres Kurier DPD standard- przedpłata, płatność przy odbiorze
  • Dostawy kurierskie są dostawami standardowymi, z wyłączeniem usługi Kurier InPost doręczenie do godz. 17.00. Oznacza, to iż Kupujący wybierając opcję dostawy kurierskiej zobowiązuje się przebywać pod wskazanym adresem w godzinach pracy Dostawcy.

    Kurierzy podejmują dwie próby doręczenia, po czym przesyłka wraca do Nadawcy.

    Usługa doręczenia do Paczkomatu InPost zgodnie z regulaminem InPost dopuszcza z przyczyn wyjątkowych czasowego wyłaczenie Paczkomatu Odbiorczego z powodu przepełnienie urządzenia, przeszukania urządzenia czy jego awarii, przekierowanie zamówienia do najbliższego innego Paczkomatu Odbiorczego lub POP.

    Zamówienia opłacane przy odbiorze wymagają potwierdzenia linkiem aktywacyjnym.

    Cennik usług dostawy udostępnionych na stronie sklepu internetowego DentystaPoleca.pl

    • Paczka w Ruchu przedpłata - 8.00 PLN
    • Paczkomat In Post przedpłata - 12,90 PLN
    • Paczkomat In Post płatność przy odbiorze - 15,50 PLN
    • Paczkomaty In Post Paczka w Weekend przedpłata - 12,90 PLN + 4,99 PLN
    • Paczkomaty In Post Paczka w Weekend płatność przy odbiorze - 15,50 PLN + 4,99 PLN
    • Kurier In Post standard przedpłata - 12,90 PLN
    • Kurier In Post doręczenie do godziny 17.00 przedpłata - 14,90 PLN
    • Kurier In Post standard płatność przy odbiorze - 16,00 PLN
    • Kurier DPD standard przedpłata - 16,50 PLN
    • Kurier DPD standard płatność przy odbiorze - 19,00 PLN
    • Odbiór osobisty przedpłata, płatność przy odbiorze - 0 PLN

    Usługa Paczka w Weekend InPost - dostępna jest od czwartku od godziny 12.01 do piątku dnia następnego, do godziny 12.00

    Nie każdy produkt będący w ofercie sklepu można zamówić z opcją wysyłki z dostawą do Punktu metodą dostawy Paczka w Ruchu.

    W przypadku odbiorów osobistych sklep może pobrać opłatę w przypadku zapakowania zamówienia w reklamówkę foliową w wysokości 0,25 PLN. Rekomendujemy odbiór z własnym opkowaniem wielorazowego użytku.

    Odbiór osobisty zamówień sklepu internetowego DentystaPoleca.pl

    • zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy, przez 5 kolejnych dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

    Sklep DentystaPoleca.pl

    02-807 Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42

    UWAGI! Wejście do sklepu od ulicy Albatrosów (na wysokości Albatrosów 3). Lokal użytkowy w budynku mieszkalnym.

    Godziny pracy:

    poniedziałek-czwartek 11.00-18.00

    piątek 11.00-15.00

    sobota 12.00-15.00

    Formy odpłatności udostępnione w miejscu odbioru: gotówka, karty płatnicze

    W związku z pademią COVID oraz obostrzeniami, zgodnie z rozporządzeniem, na terenie sklepu może przebywać tylko 1 osoba, oprócz obsługi sklepu. Klienci są zobowiązani zakrywać usta i nos. Sklep udostępnia środki do dezynfekcji rąk. Obsługa na bieżąco dezynfekuje terminale płatnicze, blaty i klamki.

    Darmowa wysyłka udostępniona w sklepie internetowym DentystaPoleca.pl

    • dostępna dla zamówień powyżej wartości 500 PLN (przedpłata, płatność przy odbiorze)
    • dostępna dla wybranych produktów poniżej 500 PLN (przedpłata, płatność przy odbiorze) - sprawdź na karcie produktu, klikając na link " Sprawdź czas i koszty wysyłki" - opcja dostępna nad ceną jednostkową produktu

    Jak prawidłowo podjąć przesyłkę kurierską lub odebrać zamówienie z Paczkomatu In Post?

    Dostawy kurier DPD:

    Dostawy za pośrednictwem usługi kurierskiej DPD realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h. Kurier dopuszcza w sytuacji szczególnej dostawę w ciągu 48 h.

    Dzięki usłudze Predict Odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do Odbiorców są wysyłane za pośrednictwem e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Więcej o usłudze Predict znajdą Państwo klikając w link: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Predict

    Kurierzy DPD podejmują dwie próby doręczenia przesyłki. Doręczenia przesyłek STANDARD odbywają się w godzinach 8.00-17.00.

    Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

    Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.

    Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika DPD.

    Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.

    Przesyłki pobraniowe opłacane są gotówką u kuriera.

    Kontakt z Działem Obsługi Klienta DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia pracuje w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

    Dostawy Paczkomatami InPost:

    Paczkomaty® InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.98% przesyłek dociera do Paczkomatu już następnego dnia po jej nadaniu.

    Instrukcję odbioru przesyłki z Paczkomatu znajdą Państwo pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

    Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

    W przypadku problemów w momncie odbioru przesyłki: uszkodzone opakowanie - na ekranie urzadzenia odbiorczego należy wybrać opcję zgłoszenia uwag do paczki oraz włozyć zamówienie ponownie do skrytki. Następnie skontaktować się ze sklepem.

    W przypadku, gdyby po otwarciu Państwa skrytka okazała się pusta, nalezy wybrać na ekranie urządzenia odbiorczego opcję zgłoszenia uwag do paczki oarz skontaktować się jeszcze przy urządzeniu z infolinią InPost. Numery kontaktowe znajdują się na każdym Paczkomacie.

    Z chwilą gdy odbiorą Państwo zamówienie prosimy o jej niezwłoczne sprawdzenie. Jeżeli opakowanie będzie nosiło ślady uszkodzenia, reklamację należy złożyć już przy urządzeniu. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie Paczkomatu. Korzystając z odpowiedniej opcji należy umieścić ponownie paczkę w urządzeniu pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny jest wysyłany na podany przez siebie adres mailowy, należy go wypełnić i zatwierdzić odsyłając tą samą drogą.

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń już w domu, w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń należy udać się do najbliższego oddziału InPost, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki z Paczkomatu.

    Infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000, infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100. Kontakt w godzinach: 7.00-21.00

    Kurier IN Post:

    InPost Kurier Standard
    to usługa kurierska dedykowana przesyłkom krajowym i międzynarodowym. Gwarantowany termin doręczenia paczek w serwisie krajowym wynosi D+3

    InPost Kurier doręczenie do 17:00
    Gwarancja doręczania do firm lub osób prywatnych, którzy potwierdzili gotowość odbioru przesyłki w standardowych godzinach pracy. Usługa obejmuje doręczenia z gwarantowanym terminem dostarczenie przesyłki do godziny 17:00 następnego dnia roboczego we wszystkich miejscowościach w Polsce

    MINI Paczka w Ruchu

    Usługa Paczka w RUCHu umożliwia odbiór przesyłek w ponad 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktach partnerskich na terenie całego kraju. Punkty zlokalizowane są zarówno w wiekszych jak i mniejszych miejscowościach. Jeśli nie możesz znaleźć punktu odbioru wskazanego w wiadomości SMS, wejdź na: paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk. Sieć stale rośnie. Paczka w RUCHu jest w całej Polsce – w mniejszych miejscowościach i największych miastach!

    Ponad 98% paczek dociera do wybranego Punktu odbioru już w ciągu dwóch dni od momentu nadania przesyłki przez sklep internetowy.

    Wszystko o usłudze Paczki w Ruchu znajdziesz tutaj: PACZKA W RUCHU FAQ

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep (znajdujący się pod adresem www.dentystapoleca.pl) przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, np. adres IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań.

Wyrażam zgodę na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, w tym z plików cookies, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę S+M Dental Zofia Konopnicka oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności).

Niezależnie od tego, masz również prawo odmówić wyrażenia zgody na korzystanie w Internecie ze wspomnianych wyżej technologii, dostępu do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywania oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę S+M Dental Zofia Konopnicka oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). W tym celu kliknij: „ NIE WYRAŻAM ZGODY ” bądź dokonaj zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której aktualnie korzystasz (w zakresie plików cookies). Więcej informacji dowiesz się ze strony Polityka prywatności i cookies.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel