Wysyłka

 Szanowni Państwo,

na tej stronie zawarliśmy wszystkie informacje, związane z nadaniem zamówienia jak: koszty dostawy, czas realizacji zamówienia, szczegóły doręczania przesyłek przez poszczególnych Dostawców i informację jak należy prawidłowo przyjąć przesyłkę ze swoim zamówieniem. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

W przypadku wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod numerem 22 654 21 45 lub mailowo: bok@dentystapoleca.pl

 

Formy dostawy i koszty udostępnione przez sklep internetowy DentystaPolca.pl

 

 

zamówienia o wartości do 500 zł brutto:

 

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ:

1. Dostawa do Klienta:

przedpłata InPost Kurier standard 13,00
przedpłata InPost Kurier do 17.00 15,50
przedpłata InPost Kurier do 12.00 20,00
przedpłata DPD standard 16,00
przedpłata DPD do 12.00 32,00
przedpłata Poczta Polska  do 0,5kg 12,50
przedpłata Poczta Polska 0,51-2 kg 16,00
przedpłata Poczta Polska 2,01-5 kg 18,00
przedpłata Poczta Polska 5,01-10 kg 22,00

 

2. Odbiór w punkcie:

przedpłata In Post Paczkomaty 12,50
przedpłata DPD w punkcie 16,00
przedpłata Poczta Polska w Punkcie do 0,5 kg 10,00
przedpłata Poczta Polska w Punkcie 0,51-2 kg 13,50
przedpłata Poczta Polska w Punkcie 2,01-5 kg 18,00
przedpłata Poczta Polska w Punkcie 5,01-10kg 19,50
przedpłata Paczka w Ruchu do 1 kg 8,50

 

 PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE:

płatność przy odbiorze
DPD Kurier   17,90
płatność przy odbiorze Poczta Polska Odbiór w Punkcie do 0,5 kg   14,00
płatność przy odbiorze Poczta Polska Odbiór w Punkcie 0,51-2 kg   17,50
płatność przy odbiorze Poczta Polska Odbiór w Punkcie 2,01-5 kg   19,50
płatność przy odbiorze Poczta Polska Odbiór w Punkcie 5,01-10 kg   23,50
płatność przy odbiorze DPD odbiór w Punkcie   17,90

 

zamówienia o wartości powyżej 500 zł brutto:

Promocja nie obowiązuje usługi Poczty Polskiej

 

Niektóre z towarów o wartości poniżej 500 zł brutto mają gratisowy profil wysyłki (karta produktu - sprawdź czas i koszty dostawy)

 

przedpłata
Kurier InPost standard   gratis
przedpłata
Paczkomaty InPost   gratis
przedpłata DPD Odbiór w Punkcie   gratis
przedpłata DPD Kurier standard   gratis
przedpłata Paczka w Ruchu do 1 kg   gratis

 

płatność przy odbiorze
DPD Kurier   gratis
       

 

Na termin dostawy składają się:

  • czas realizacji zamówienia (podany przy każdym produkcie)
  • czas oczekiwania na wpłatę
  • czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy

Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy (dni wolne ustawowo, urlopy).

 

Dostawy Poczta Polska:

Dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h od momentu nadania w placówce pocztowej z zachowaniem poniższych warunków:

  • przesyłka została nadana do godziny 15 tej danego dnia (nie jest to zawsze możliwe, czas ten jest zależny od ilości przesyłek realizowanych przez sklep danego dnia) oraz
  • miejscowość docelowa znajduje się na obszarze realizacji doręczeń w czasie 24 h od momentu nadania przesyłki ( z powyższym zastrzeżeniem)

Czy nasza miejscowość znajduje się w obszarze 24 godzinnym można sprawdzić klikając na link: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/10/STREFY-DORECZENIA-PACZKA24.pdf. Na pozostałym obszarze paczki są doręczane w przeciągu 48 h ( z zastrzeżeniem godziny nadania przesyłki)

Z chwilą zarejestrowania Państwa paczki przez system elektroniczny Poczty Polskiej na wskazany przy zamówieniu numer telefonu komórkowego powinna zostać dostarczona informacja SMS o nadaniu przesyłki. Przesyłkę można śledzić poprzez otrzymany numer nadawczy na stronie Usługodawcy pod adresem: https://ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-wysylek/emonitoring

W przypadku nieudanej próby doręczenia pozostawione zostaje awizo. Przesyłka oczekuje w ciągu 14 dni na odbiór w placówce pocztowej odpowiadające miejscu zamieszkania Odbiorcy.

Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z pracownikiem Poczty Polskiej. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.

Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 1 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika Poczty Polskiej.

Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.

 

Usługa Odbiór w Punkcie

Chcesz decydować o miejscu i czasie odbioru swoich przesyłek? Odbiór w PUNKCIE to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych czynności. Do dyspozycji masz ponad 7000 punktów odbioru.

Dzięki opcji Odbiór w PUNKCIE masz możliwość odbioru przesyłek kurierskich i paczkowych w ponad 4300 placówkach pocztowych, na blisko 1000 stacji paliw Orlen (czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu), w 1400 kioskach i salonikach RUCH oraz 450 sklepach Żabka i Freshmarket.Przesyłki przekazujemy bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu tożsamości i uzyskaniu pokwitowania odbioru.

 

 

 

Dostawy kurier DPD:

Dostawy za pośrednictwem usługi kurierskiej DPD realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h. Kurier dopuszcza w sytuacji szczególnej dostawę w ciągu 48 h.

Dzięki usłudze Predict Odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do Odbiorców są wysyłane za pośrednictwem e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Więcej o usłudze Predict znajdą Państwo klikając w link: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Predict

Kurierzy DPD podejmują dwie próby doręczenia przesyłki. Doręczenia przesyłek STANDARD odbywają się w godzinach 8.00-17.00.

Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.

Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika DPD.

Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.

Przesyłki pobraniowe opłacane są gotówką u kuriera.

Kontakt z Działem Obsługi Klienta DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia pracuje w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

PDP Odbiór w Punkcie: Czym jest DPD Pickup?
Pickup to sieć miejskich punktów odbiorów przesyłek, który należy do sieci DPD. Jest to rozwiązanie, pozwalające szybko odebrać przesyłkę krajową lub zagraniczną w dogodnym dla klienta terminie i we wskazanym miejscu. Cała sieć jest w taki sposób rozlokowana, że klient może łatwo wybrać miejsce, obok którego przejeżdża jadąc na zakupy, do pracy czy też odpowiednie obok jego miejsca zamieszkania.

 

Dostawy Paczkomatami InPost:

Paczkomaty® InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.98% przesyłek dociera do Paczkomatu już następnego dnia po jej nadaniu.

Instrukcję odbioru przesyłki z Paczkomatu znajdą Państwo pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

 

Z chwilą gdy odbiorą Państwo zamówienie prosimy o jej niezwłoczne sprawdzenie. Jeżeli opakowanie będzie nosiło ślady uszkodzenia, reklamację należy złożyć już przy urządzeniu. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie Paczkomatu.  Korzystając z odpowiedniej opcji należy umieścić ponownie paczkę w urządzeniu pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny jest wysyłany na podany przez siebie adres mailowy, należy go wypełnić i zatwierdzić odsyłając tą samą drogą.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń już w domu, w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń należy udać się do najbliższego oddziału InPost, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki z Paczkomatu.

Infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000, infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100. Kontakt w godzinach: 7.00-21.00

 

Kurier IN Post:

InPost Kurier Standard
to usługa kurierska dedykowana przesyłkom krajowym i międzynarodowym. Gwarantowany termin doręczenia paczek w serwisie krajowym wynosi D+3

InPost Kurier doręczenie do 17:00
Gwarancja doręczania do firm lub osób prywatnych, którzy potwierdzili gotowość odbioru przesyłki w standardowych godzinach pracy. Usługa obejmuje doręczenia z gwarantowanym terminem dostarczenie przesyłki do godziny 17:00 następnego dnia roboczego we wszystkich miejscowościach w Polsce

 

MINI Paczka w Ruchu

Usługa Paczka w RUCHu umożliwia odbiór przesyłek w ponad 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktach partnerskich na terenie całego kraju. Punkty zlokalizowane są zarówno w wiekszych jak i mniejszych miejscowościach. Jeśli nie możesz znaleźć punktu odbioru wskazanego w wiadomości SMS, wejdź na: paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk. Sieć stale rośnie. Paczka w RUCHu jest w całej Polsce – w mniejszych miejscowościach i największych miastach!

Ponad 98% paczek dociera do wybranego Punktu odbioru już w ciągu dwóch dni od momentu nadania przesyłki przez sklep internetowy.

Wszystko o usłudze Paczki w Ruchu znajdziesz tutaj: PACZKA W RUCHU FAQ

 

Odbiór osobisty:

Swoje zamówienie mogą odebrać Państwo, po uprzednim zawiadomieniu z naszej strony bezpośrednio w siedzibie naszej firmy, w godzinach naszej pracy,  pod adresem:

Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42, ważna informacja - wejście znajduje się od ulicy Albatrosów (lokal po schodkach)!

Forma płatności: przedpłata ( płatności on -line, przelew na konto bankowe) lub na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.

 

Pracujemy w godzinach:

poniedziałek-czwartek  11.00-18.00

piątek 11.00-15.00

sobota 12.00-15.00

 

 

 

z wyłączeniem dni wolnych od pracy (ustawowe, urlopy). Prosimy sprawdzać informacje na stronie głównej w AKTUALNOŚCIACH.

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel