Wysyłka

Spis treści

     Szanowni Państwo,

    na tej stronie zawarliśmy wszystkie informacje, związane z nadaniem zamówienia jak: koszty dostawy, czas realizacji zamówienia, szczegóły doręczania przesyłek przez poszczególnych Dostawców i informację jak należy prawidłowo przyjąć przesyłkę ze swoim zamówieniem. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

    W przypadku wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod numerem 22 654 21 45 lub mailowo: bok@dentystapoleca.pl

     

    Formy dostawy i koszty udostępnione przez sklep internetowy DentystaPolca.pl

     

     

    zamówienia o wartości do 400 zł brutto:

     

    przedpłata DPD Kurier   16,00
    przedpłata Paczkomaty InPost   11,50
    przedpłata Poczta Polska  do 1 kg   15,00
    przedpłata Poczta Polska  1,01-2 kg
      17,00
    przedpłata Poczta Polska  2,01-5 kg   21,00

     

    płatność przy odbiorze
    DPD Kurier   17,50

     

    zamówienia o wartości powyżej 400 zł brutto:

     

    przedpłata
    DPD Kurier   gratis
    przedpłata
    Paczkomaty InPost   gratis

     

    płatność przy odbiorze
    DPD Kurier   gratis

     

    Na termin dostawy składają się:

    • czas realizacji zamówienia (podany przy każdym produkcie)
    • czas oczekiwania na wpłatę
    • czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy

    Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy (dni wolne ustawowo, urlopy).

     

    Dostawy Poczta Polska:

    Dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h od momentu nadania w placówce pocztowej z zachowaniem poniższych warunków:

    • przesyłka została nadana do godziny 15 tej danego dnia (nie jest to zawsze możliwe, czas ten jest zależny od ilości przesyłek realizowanych przez sklep danego dnia) oraz
    • miejscowość docelowa znajduje się na obszarze realizacji doręczeń w czasie 24 h od momentu nadania przesyłki ( z powyższym zastrzeżeniem)

    Czy nasza miejscowość znajduje się w obszarze 24 godzinnym można sprawdzić klikając na link: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/10/STREFY-DORECZENIA-PACZKA24.pdf. Na pozostałym obszarze paczki są doręczane w przeciągu 48 h ( z zastrzeżeniem godziny nadania przesyłki)

    Z chwilą zarejestrowania Państwa paczki przez system elektroniczny Poczty Polskiej na wskazany przy zamówieniu numer telefonu komórkowego powinna zostać dostarczona informacja SMS o nadaniu przesyłki. Przesyłkę można śledzić poprzez otrzymany numer nadawczy na stronie Usługodawcy pod adresem: https://ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-wysylek/emonitoring

    W przypadku nieudanej próby doręczenia pozostawione zostaje awizo. Przesyłka oczekuje w ciągu 14 dni na odbiór w placówce pocztowej odpowiadające miejscu zamieszkania Odbiorcy.

    Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z pracownikiem Poczty Polskiej. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.

    Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 1 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika Poczty Polskiej.

    Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.

     

    Dostawy kurier DPD:

    Dostawy za pośrednictwem usługi kurierskiej DPD realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h. Kurier dopuszcza w sytuacji szczególnej dostawę w ciągu 48 h.

    Dzięki usłudze Predict Odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do Odbiorców są wysyłane za pośrednictwem e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Więcej o usłudze Predict znajdą Państwo klikając w link: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Predict

    Kurierzy DPD podejmują dwie próby doręczenia przesyłki. Doręczenia przesyłek odbywają się w godzinach 8.00-17.00. Kurierzy dostarczają również przesyłki w soboty, z zastrzeżeniem co do obszaru doręczeń. Czy Państwa miasto znajduję się w w/w obszarze można sprawdzić w tym miejscu: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Ekspresowy-serwis-krajowy. Doręczenia w sobotę odbywają się według standardowego cennika, bez dodatkowych opłat.

    Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

    Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.

    Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika DPD.

    Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.

    Kontakt z Działem Obsługi Klienta DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia pracuje w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

     

    Dostawy Paczkomatami InPost:

    Paczkomaty® InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.98% przesyłek dociera do Paczkomatu już następnego dnia po jej nadaniu.

    Instrukcję odbioru przesyłki z Paczkomatu znajdą Państwo pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

    Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

     

    Z chwilą gdy odbiorą Państwo zamówienie prosimy o jej niezwłoczne sprawdzenie. Jeżeli opakowanie będzie nosiło ślady uszkodzenia, reklamację należy złożyć już przy urządzeniu. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie Paczkomatu.  Korzystając z odpowiedniej opcji należy umieścić ponownie paczkę w urządzeniu pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny jest wysyłany na podany przez siebie adres mailowy, należy go wypełnić i zatwierdzić odsyłając tą samą drogą.

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń już w domu, w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń należy udać się do najbliższego oddziału InPost, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki z Paczkomatu.

    Infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000, infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100. Kontakt w godzinach: 7.00-21.00

     

    Odbiór osobisty:

    Swoje zamówienie mogą odebrać Państwo, po uprzednim zawiadomieniu z naszej strony bezpośrednio w siedzibie naszej firmy, w godzinach naszej pracy,  pod adresem:

    Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42, ważna informacja - wejście znajduje się od ulicy Albatrosów (lokal po schodkach)!

    Forma płatności: przedpłata ( płatności on -line, przelew na konto bankowe) lub na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.

     

    Pracujemy w godzinach:

    poniedziałek 11.00-19.00

    wtorek-czwartek 11.00-18.00

    piątek 11.00-15.00

    sobota 12.00-15.00

    z wyłączeniem dni wolnych od pracy (ustawowe, urlopy). Prosimy sprawdzać informacje na stronie głównej w AKTUALNOŚCIACH.

     

     

     

     

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel