Wysyłka
Formy dostawy i koszty udostępnione przez sklep internetowy DentystaPoleca.pl
- odbiór w Punkcie Paczkomaty In Post - przedpłata, płatność przy odbiorze
- odbiór w Punkcie Paczkomaty In Post Paczka w Weekend - przedpłata, płatność przy odbiorze
- odbiór w Punkcie Paczka w Ruchu - przedpłata
- odbiór w Punkcie Osobisty: Sklep Stacjonarny, Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42 - przedpłata , płatnośc przy odbiorze
- dostawa na adres Kurier In Post standard - przedpłata, płatność przy odbiorze
- dostawa na adres Kurier In Post Next Day do godz. 17.00 - przedpłata
- dostawa na adres Kurier DPD standard- przedpłata, płatność przy odbiorze
Dostawy kurierskie są dostawami standardowymi, z wyłączeniem usługi Kurier InPost doręczenie do godz. 17.00. Oznacza, to iż Kupujący wybierając opcję dostawy kurierskiej zobowiązuje się przebywać pod wskazanym adresem w godzinach pracy Dostawcy.
Kurierzy podejmują dwie próby doręczenia, po czym przesyłka wraca do Nadawcy.
Usługa doręczenia do Paczkomatu InPost zgodnie z regulaminem InPost dopuszcza z przyczyn wyjątkowych czasowego wyłaczenie Paczkomatu Odbiorczego z powodu przepełnienie urządzenia, przeszukania urządzenia czy jego awarii, przekierowanie zamówienia do najbliższego innego Paczkomatu Odbiorczego lub POP.
Cennik usług dostawy udostępnionych na stronie sklepu internetowego DentystaPoleca.pl
- Paczka w Ruchu przedpłata - 8.00 PLN
- Paczkomat In Post przedpłata - 12,50 PLN
- Paczkomat In Post płatność przy odbiorze - 12,50 PLN + 1,30% kwoty brutto zamówienia
- Paczkomaty In Post Paczka w Weekend przedpłata - 12,50 PLN + 4,99 PLN
- Paczkomaty In Post Paczka w Weekend płatność przy odbiorze - 12,50 PLN + 1,30% wartości brutto zamówienia + 4,99 PLN
- Kurier In Post standard przedpłata - 14,00 PLN
- Kurier In Post doręczenie do godziny 17.00 - 14,50 PLN
- Kurier In Post standard płatność przy odbiorze- 15,00 PLN
- Kurier DPD standard przedpłata - 16,00 PLN
- Kurier DPD standard płatność przy odbiorze - 19,00 PLN
- Odbiór osobisty przedpłata, płatność przy odbiorze - 0 PLN
Usługa Paczka w Weekend InPost - dostępna jest od czwartku od godziny 12.01 do piątku dnia następnego, do godziny 12.00
Nie każdy produkt będący w ofercie sklepu można zamówić z opcją wysyłki z dostawą do Punktu metodą dostawy Paczka w Ruchu.
W przypadku odbiorów osobistych sklep może pobrać opłatę w przypadku zapakowania zamówienia w reklamówkę foliową w wysokości 0,25 PLN. Rekomendujemy odbiór z własnym opkowaniem wielorazowego użytku.
Odbiór osobisty zamówień sklepu internetowego DentystaPoleca.pl
- zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy, przez 5 kolejnych dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
Sklep DentystaPoleca.pl
02-807 Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42
UWAGI! Wejście do sklepu od ulicy Albatrosów (na wysokości Albatrosów 3). Lokal użytkowy w budynku mieszkalnym.
Dodziny pracy:
poniedziałek-czwartek 11.00-18.00
piątek 11.00-15.00
sobota 12.00-15.00
Formy odpłatności udostępnione w miejscu odbioru: gotówka, karty płatnicze
W związku z pademią COVID oraz obostrzeniami, zgodnie z rozporządzeniem, na terenie sklepu może przebywać tylko 1 osoba, oprócz obsługi sklepu. Klienci są zobowiązani zakrywać usta i nos. Sklep udostępnia środki do dezynfekcji rąk. Obsługa na bieżąco dezynfekuje terminale płatnicze, blaty i klamki.
Darmowa wysyłka udostępniona w sklepie internetowym DentystaPoleca.pl
- dostępna dla zamówień powyżej wartości 500 PLN (przedpłata, płatność przy odbiorze)
- dostępna dla wybranych produktów poniżej 500 PLN (przedpłata, płatność przy odbiorze) - sprawdź na karcie produktu, klikając na link " Sprawdź czas i koszty wysyłki" - opcja dostępna nad ceną jednostkową produktu
Jak prawidłowo podjąć przesyłkę kurierską lub odebrać zamówienie z Paczkomatu In Post?
Dostawy kurier DPD:
Dostawy za pośrednictwem usługi kurierskiej DPD realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h. Kurier dopuszcza w sytuacji szczególnej dostawę w ciągu 48 h.
Dzięki usłudze Predict Odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do Odbiorców są wysyłane za pośrednictwem e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Więcej o usłudze Predict znajdą Państwo klikając w link: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Predict
Kurierzy DPD podejmują dwie próby doręczenia przesyłki. Doręczenia przesyłek STANDARD odbywają się w godzinach 8.00-17.00.
Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.
Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika DPD.
Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.
Przesyłki pobraniowe opłacane są gotówką u kuriera.
Kontakt z Działem Obsługi Klienta DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia pracuje w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.
Dostawy Paczkomatami InPost:
Paczkomaty® InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.98% przesyłek dociera do Paczkomatu już następnego dnia po jej nadaniu.
Instrukcję odbioru przesyłki z Paczkomatu znajdą Państwo pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie
Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke
W przypadku problemów w momncie odbioru przesyłki: uszkodzone opakowanie - na ekranie urzadzenia odbiorczego należy wybrać opcję zgłoszenia uwag do paczki oraz włozyć zamówienie ponownie do skrytki. Następnie skontaktować się ze sklepem.
W przypadku, gdyby po otwarciu Państwa skrytka okazała się pusta, nalezy wybrać na ekranie urządzenia odbiorczego opcję zgłoszenia uwag do paczki oarz skontaktować się jeszcze przy urządzeniu z infolinią InPost. Numery kontaktowe znajdują się na każdym Paczkomacie.
Z chwilą gdy odbiorą Państwo zamówienie prosimy o jej niezwłoczne sprawdzenie. Jeżeli opakowanie będzie nosiło ślady uszkodzenia, reklamację należy złożyć już przy urządzeniu. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie Paczkomatu. Korzystając z odpowiedniej opcji należy umieścić ponownie paczkę w urządzeniu pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny jest wysyłany na podany przez siebie adres mailowy, należy go wypełnić i zatwierdzić odsyłając tą samą drogą.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń już w domu, w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń należy udać się do najbliższego oddziału InPost, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki z Paczkomatu.
Infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000, infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100. Kontakt w godzinach: 7.00-21.00
Kurier IN Post:
InPost Kurier Standard
to usługa kurierska dedykowana przesyłkom krajowym i międzynarodowym. Gwarantowany termin doręczenia paczek w serwisie krajowym wynosi D+3
InPost Kurier doręczenie do 17:00
Gwarancja doręczania do firm lub osób prywatnych, którzy potwierdzili gotowość odbioru przesyłki w standardowych godzinach pracy. Usługa obejmuje doręczenia z gwarantowanym terminem dostarczenie przesyłki do godziny 17:00 następnego dnia roboczego we wszystkich miejscowościach w Polsce
MINI Paczka w Ruchu
Usługa Paczka w RUCHu umożliwia odbiór przesyłek w ponad 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktach partnerskich na terenie całego kraju. Punkty zlokalizowane są zarówno w wiekszych jak i mniejszych miejscowościach. Jeśli nie możesz znaleźć punktu odbioru wskazanego w wiadomości SMS, wejdź na: paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk. Sieć stale rośnie. Paczka w RUCHu jest w całej Polsce – w mniejszych miejscowościach i największych miastach!
Ponad 98% paczek dociera do wybranego Punktu odbioru już w ciągu dwóch dni od momentu nadania przesyłki przez sklep internetowy.
Wszystko o usłudze Paczki w Ruchu znajdziesz tutaj: PACZKA W RUCHU FAQ
Cennik usług dostawy udostępnionych na stronie sklepu internetowego DentystaPoleca.pl
- Paczka w Ruchu przedpłata - 8.00 PLN
- Paczkomat In Post przedpłata - 12,50 PLN
- Paczkomat In Post płatność przy odbiorze - 12,50 PLN + 1,30% kwoty brutto zamówienia
- Paczkomaty In Post Paczka w Weekend przedpłata - 12,50 PLN + 4,99 PLN
- Paczkomaty In Post Paczka w Weekend płatność przy odbiorze - 12,50 PLN + 1,30% wartości brutto zamówienia + 4,99 PLN
- Kurier In Post standard przedpłata - 14,00 PLN
- Kurier In Post doręczenie do godziny 17.00 - 14,50 PLN
- Kurier In Post standard płatność przy odbiorze- 15,00 PLN
- Kurier DPD standard przedpłata - 16,00 PLN
- Kurier DPD standard płatność przy odbiorze - 19,00 PLN
- Odbiór osobisty przedpłata, płatność przy odbiorze - 0 PLN
Usługa Paczka w Weekend InPost - dostępna jest od czwartku od godziny 12.01 do piątku dnia następnego, do godziny 12.00
Nie każdy produkt będący w ofercie sklepu można zamówić z opcją wysyłki z dostawą do Punktu metodą dostawy Paczka w Ruchu.
W przypadku odbiorów osobistych sklep może pobrać opłatę w przypadku zapakowania zamówienia w reklamówkę foliową w wysokości 0,25 PLN. Rekomendujemy odbiór z własnym opkowaniem wielorazowego użytku.
Odbiór osobisty zamówień sklepu internetowego DentystaPoleca.pl
- zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy, przez 5 kolejnych dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
Sklep DentystaPoleca.pl
02-807 Warszawa, ul. Bociania 19 lok 42
UWAGI! Wejście do sklepu od ulicy Albatrosów (na wysokości Albatrosów 3). Lokal użytkowy w budynku mieszkalnym.
Dodziny pracy:
poniedziałek-czwartek 11.00-18.00
piątek 11.00-15.00
sobota 12.00-15.00
Formy odpłatności udostępnione w miejscu odbioru: gotówka, karty płatnicze
W związku z pademią COVID oraz obostrzeniami, zgodnie z rozporządzeniem, na terenie sklepu może przebywać tylko 1 osoba, oprócz obsługi sklepu. Klienci są zobowiązani zakrywać usta i nos. Sklep udostępnia środki do dezynfekcji rąk. Obsługa na bieżąco dezynfekuje terminale płatnicze, blaty i klamki.
Darmowa wysyłka udostępniona w sklepie internetowym DentystaPoleca.pl
- dostępna dla zamówień powyżej wartości 500 PLN (przedpłata, płatność przy odbiorze)
- dostępna dla wybranych produktów poniżej 500 PLN (przedpłata, płatność przy odbiorze) - sprawdź na karcie produktu, klikając na link " Sprawdź czas i koszty wysyłki" - opcja dostępna nad ceną jednostkową produktu
Jak prawidłowo podjąć przesyłkę kurierską lub odebrać zamówienie z Paczkomatu In Post?
Dostawy kurier DPD:
Dostawy za pośrednictwem usługi kurierskiej DPD realizowane są przez Dostawcę w ciągu 24 h. Kurier dopuszcza w sytuacji szczególnej dostawę w ciągu 48 h.
Dzięki usłudze Predict Odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do Odbiorców są wysyłane za pośrednictwem e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Więcej o usłudze Predict znajdą Państwo klikając w link: https://www.dpd.com.pl/Produkty-i-uslugi/Predict
Kurierzy DPD podejmują dwie próby doręczenia przesyłki. Doręczenia przesyłek STANDARD odbywają się w godzinach 8.00-17.00.
Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Przesyłkę należy otworzyć przy Dostawcy i z chwilą zauważenia uszkodzeń mechanicznych koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Protokół prosimy przesłać na adres: bok@dentystapoleca.pl oraz skontaktować się ze Sklepem. Zwracamy Państwa szczególną uwagę aby zastosować się do naszej prośby. Kwitując przesyłkę potwierdzają Państwo równocześnie iż dotarła ona w stanie nienaruszonym. Wygasza się również odpowiedzialność z tytułu ubezpieczenie przesyłki.
Przesyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000 złotych. Wszystkie usługi poza standardowymi są dodatkowo płatne. Sklep wyceniając usługę brał pod uwagę wyłącznie usługę standardową. W przypadku gdy Kupujący zamieści informację o potrzebie dodatkowy usług, sklep zwróci się z prośbą o dopłatę według cennika DPD.
Każdorazowo po zakończonej transakcji otrzymają Państwo na wskazany przez siebie adres mailowy systemową informację o nadaniu przez nas przesyłki. Prosimy sprawdzać pocztę, w przypadku braku takiej wiadomości sprawdzić SPAM i jeżeli zajdzie taka potrzeba, skontaktować się w tej sprawie ze sklepem.
Przesyłki pobraniowe opłacane są gotówką u kuriera.
Kontakt z Działem Obsługi Klienta DPD +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. Infolinia pracuje w godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.
Dostawy Paczkomatami InPost:
Paczkomaty® InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.98% przesyłek dociera do Paczkomatu już następnego dnia po jej nadaniu.
Instrukcję odbioru przesyłki z Paczkomatu znajdą Państwo pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie
Przesyłki można monitorować na stronie Usługodawcy poprzez otrzymany numer identyfikacji przesyłki pod adresem: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke
W przypadku problemów w momncie odbioru przesyłki: uszkodzone opakowanie - na ekranie urzadzenia odbiorczego należy wybrać opcję zgłoszenia uwag do paczki oraz włozyć zamówienie ponownie do skrytki. Następnie skontaktować się ze sklepem.
W przypadku, gdyby po otwarciu Państwa skrytka okazała się pusta, nalezy wybrać na ekranie urządzenia odbiorczego opcję zgłoszenia uwag do paczki oarz skontaktować się jeszcze przy urządzeniu z infolinią InPost. Numery kontaktowe znajdują się na każdym Paczkomacie.
Z chwilą gdy odbiorą Państwo zamówienie prosimy o jej niezwłoczne sprawdzenie. Jeżeli opakowanie będzie nosiło ślady uszkodzenia, reklamację należy złożyć już przy urządzeniu. W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie Paczkomatu. Korzystając z odpowiedniej opcji należy umieścić ponownie paczkę w urządzeniu pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny jest wysyłany na podany przez siebie adres mailowy, należy go wypełnić i zatwierdzić odsyłając tą samą drogą.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń już w domu, w celu sporządzenia protokołu uszkodzeń należy udać się do najbliższego oddziału InPost, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki z Paczkomatu.
Infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000, infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100. Kontakt w godzinach: 7.00-21.00
Kurier IN Post:
InPost Kurier Standard
to usługa kurierska dedykowana przesyłkom krajowym i międzynarodowym. Gwarantowany termin doręczenia paczek w serwisie krajowym wynosi D+3
InPost Kurier doręczenie do 17:00
Gwarancja doręczania do firm lub osób prywatnych, którzy potwierdzili gotowość odbioru przesyłki w standardowych godzinach pracy. Usługa obejmuje doręczenia z gwarantowanym terminem dostarczenie przesyłki do godziny 17:00 następnego dnia roboczego we wszystkich miejscowościach w Polsce
MINI Paczka w Ruchu
Usługa Paczka w RUCHu umożliwia odbiór przesyłek w ponad 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktach partnerskich na terenie całego kraju. Punkty zlokalizowane są zarówno w wiekszych jak i mniejszych miejscowościach. Jeśli nie możesz znaleźć punktu odbioru wskazanego w wiadomości SMS, wejdź na: paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk. Sieć stale rośnie. Paczka w RUCHu jest w całej Polsce – w mniejszych miejscowościach i największych miastach!
Ponad 98% paczek dociera do wybranego Punktu odbioru już w ciągu dwóch dni od momentu nadania przesyłki przez sklep internetowy.
Wszystko o usłudze Paczki w Ruchu znajdziesz tutaj: PACZKA W RUCHU FAQ